Grąžinimo sąlygos
Mes tikime, kad Jūs būsite sužavėti mūsų produktais ir jais džiaugsitės. Tačiau jeigu nusprendėte, jog norite grąžinti mūsų prekę, tai privalote padaryti per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo datos.
Jeigu prekės yra nepažeistos, atitinka visus kokybės reikalavimus ir Jūs nusprendėte jų atsisakyti dėl asmeninių priežasčių, tuomet privalėsite padengti prekės transportavimo išlaidas. PREKĖ PRIVALO būti nepažeistoje, neatplėštoje, originalioje pakuotėje. Nuo prekės neturi būti nuplėšti apsauginiai lipdukai ar kaip kitaip pažeista, aptrinta pakuotė. Jeigu prekės pakuotė, vadovaujantis prekės/pakuotės kokybės principais, neatitinka šių reikalavimų, tuomet pinigai už prekę grąžinami nebus. Nebus gražinamos ir jokios išlaidos, susijusios su prekės siuntimu ar transportavimu.
Jeigu prekės yra netinkamos kokybės, su defektais, netikslus užsakymas ir/ar prekės pažeistos ne kurjerio transportavimo metu, tuomet už grąžinimo paslaugą sumokame mes. Jums pageidaujant, tokias prekes keičiame į naujas Jums nemokant už pristatymą arba grąžiname sumokėtus pinigus.
Visais atvejais klientas, išsiuntęs prekes mums, privalo pateikti siuntimo čekį ir kvitą, jog prekė buvo išsiųsta. Priešingu atveju, negavę čekio ir siuntinio su prekėmis, negalėsime Jums grąžinti pinigų ar pakeisti prekių. Už dingusius, prarastus ir visus siuntimo metu patirtus nuostolius atsako klientas.
Grąžinimas atliekamas tik konkrečiam asmeniui į konkrečią sąskaitą, iš kurios ir buvo atliktas pavedimas. Jeigu buvo mokėta kortele, tuomet į konkrečią kortelę, kuria buvo atsiskaitoma.
Negrąžintini atvejai
Svarbu įsidėmėti, jog nekeičiame prekių ir negrąžiname pinigų tuo atveju, jei vadovaujantis sąžiningumo principu, akivaizdžiai matome, jog produktai buvo naudoti ar tyčiniu būdu pažeisti. Tokiu atveju visuomet Jus informuosime apie savo sprendimą ir pateiksime priežastis, kodėl negalime pakeisti prekių ar grąžinti pinigų. Jūs turite teisę per 30 (trisdešimt) dienų susigrąžinti grąžintinas prekes, sumokėję už jas siuntimo išlaidas.