Bičių vaško žvakė
Bičių vaško žvakė „Nykštukas”. Aukštis 90 mm, svoris 39 g.
Gamintojas: Mociškių palivarko bitynas, Ūkininkas Sigitas Stonys
Kilmės šalis: Lietuva, Mažosios Lietuvos regionas.
Informacija el. paštas mociskiupalivarkas@gmail.com, tel. +370 699 85151.
Prekių pristatymas
Pristatymo kaina priklauso nuo pristatymo būdo ir nurodoma užsakymo apmokėjimo lange.
- Jei užsakymas sveria daugiau nei 30 kg ar reikia prekes siųsti už Lietuvos ribų, pristatymo sąlygos – sutartinės.
2. Pristatant prekes į savitarnos terminalą (paštomatą), informacija apie pristatytą siuntą Jus pasieks SMS žinute ir (arba) elektroniniu paštu.
3. Pristatant prekes į namus (darbą):
- esant nedideliam siuntiniui, prekės pristatomos per Lietuvos paštą. Pašto darbuotojas atneš siuntą į namus (darbą). Neradus Jūsų namuose (darbe), paliks pranešimą pašto dėžutėje ir (arba) atsiųs SMS žinutę bei reikės atsiimti prekes artimiausiame nurodytame Lietuvos pašto skyriuje.
- didesnį siuntinį pristatys kurjeris. Prieš pristatydamas siuntą į namus (darbą), kurjeris atsiųs SMS žinutę su planuojamu pristatymo laiku, o pristatydamas prekes arba neradus Jūsų namuose (darbe) paskambins Jūsų nurodytu telefonu bei suderins tikslų pristatymo laiką.
Pristatymo trukmė – 3 darbo dienos (į Kuršių Neriją pristatymas gali užtrukti iki 4-5 darbo dienų), skaičiuojant pradžią nuo sekančios darbo dienos po užsakymo apmokėjimo.
Gražinimo sąlygos
Mes tikime, kad Jūs būsite sužavėti mūsų produktais ir jais džiaugsitės. Tačiau jeigu nusprendėte, jog norite grąžinti mūsų prekę, tai privalote padaryti per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo datos.
Jeigu prekės yra nepažeistos, atitinka visus kokybės reikalavimus ir Jūs nusprendėte jų atsisakyti dėl asmeninių priežasčių, tuomet privalėsite padengti prekės transportavimo išlaidas. PREKĖ PRIVALO būti nepažeistoje, neatplėštoje, originalioje pakuotėje. Nuo prekės neturi būti nuplėšti apsauginiai lipdukai ar kaip kitaip pažeista, aptrinta pakuotė. Jeigu prekės pakuotė, vadovaujantis prekės/pakuotės kokybės principais, neatitinka šių reikalavimų, tuomet pinigai už prekę grąžinami nebus. Nebus gražinamos ir jokios išlaidos, susijusios su prekės siuntimu ar transportavimu.
Jeigu prekės yra netinkamos kokybės, su defektais, netikslus užsakymas ir/ar prekės pažeistos ne kurjerio transportavimo metu, tuomet už grąžinimo paslaugą sumokame mes. Jums pageidaujant, tokias prekes keičiame į naujas Jums nemokant už pristatymą arba grąžiname sumokėtus pinigus.
Visais atvejais klientas, išsiuntęs prekes mums, privalo pateikti siuntimo čekį ir kvitą, jog prekė buvo išsiųsta. Priešingu atveju, negavę čekio ir siuntinio su prekėmis, negalėsime Jums grąžinti pinigų ar pakeisti prekių. Už dingusius, prarastus ir visus siuntimo metu patirtus nuostolius atsako klientas.
Grąžinimas atliekamas tik konkrečiam asmeniui į konkrečią sąskaitą, iš kurios ir buvo atliktas pavedimas. Jeigu buvo mokėta kortele, tuomet į konkrečią kortelę, kuria buvo atsiskaitoma.
Negrąžintini atvejai
Svarbu įsidėmėti, jog nekeičiame prekių ir negrąžiname pinigų tuo atveju, jei vadovaujantis sąžiningumo principu, akivaizdžiai matome, jog produktai buvo naudoti ar tyčiniu būdu pažeisti. Tokiu atveju visuomet Jus informuosime apie savo sprendimą ir pateiksime priežastis, kodėl negalime pakeisti prekių ar grąžinti pinigų. Jūs turite teisę per 30 (trisdešimt) dienų susigrąžinti grąžintinas prekes, sumokėję už jas siuntimo išlaidas.